Wiedza

Filter

MarketingWarto wiedzieć

Szukanie obrazem na telefonie- jak wygląda i czemu warto?

Wyszukiwanie grafiki Google nie musi polegać jedynie na wpisywaniu słów kluczowych. Istnieje też możliwość skorzystania…
SEMSEOWarto wiedzieć

Dwell time

Obecnie posiadacze stron internetowych posiadają do swojej dyspozycji cały szereg narzędzi, które pozwalają na udoskonalenie…
MarketingSEOWarto wiedzieć

Freelancer SEO

Aby zrozumieć jak ważną rolę w marketingu większości firm odgrywa freelancer SEO trzeba zrozumieć czym…
SEOWarto wiedzieć

Kanibalizacja słów kluczowych – na czym polega?

Jedną z wcale nierzadko pojawiających się sytuacji przy pozycjonowaniu strony internetowej jest kanibalizacja słów kluczowych.…
Warto wiedzieć

Kiedy najlepiej publikować na social media?

Wchodzenie w regularną interakcję z odbiorcami treści internetowych to najważniejszy element sukcesu w social mediach.…
SEOWarto wiedzieć

Paginacja stron internetowych, czyli zamieszczanie różnych informacji na kolejnych podstronach

Paginacja stron internetowych, czyli zamieszczanie różnych informacji na kolejnych podstronach Współczesny odbiorca treści zamieszczonych w…
SEMWarto wiedzieć

Na czym polegają reklamy PPC?

Na co dzień mamy kontakt z wieloma kampaniami, które mają oddziaływać na naszą podświadomość, dlatego…
SEMWarto wiedzieć

Roi – czym jest i jak go obliczyć?

ROI jest to skrót od Return to Investment, a więc zwrotu z inwestycji. To wskaźnik…
MarketingWarto wiedzieć

ROAS – co to jest?

Umiejętne kreowanie i korzystanie z kampanii reklamowej umożliwia stworzenie pożądanego wizerunku, a także pozwala na…
SEOWarto wiedzieć

Crawler- czym jest i jak działa?

Prawidłowo działająca strona internetowa jest niezbędnym elementem marketingu w dzisiejszym świecie. Wszystkim przedsiębiorcom zależy na…
SEMWarto wiedzieć

Co to znaczy SEM – definicja

Marketing w wyszukiwarkach internetowych stwarza ogromne możliwości zarówno dla drobnych przedsiębiorców, jak i największych graczy…
Warto wiedzieć

Dlaczego firma powinna mieć konto na Facebooku?

Facebook to jedna z popularnych platform społecznościowych na całym świecie. Konto na Facebooku mają miliony…
SEOWarto wiedzieć

Co warto wiedzieć o systemie CMS?

CMS to nic innego aniżeli skrót od angielskiego Content Management System (System Zarządzania Treścią). Jest…
MarketingWarto wiedzieć

Dlaczego warto zdecydować się na reklamę w Internecie?

Reklama w Internecie Reklama w internecie to z całą pewnością jeden z najskuteczniejszych i najbardziej…
SEMWarto wiedzieć

Facebook for Business – idealne rozwianie dla Twojej firmy

Posiadanie konta firmowego w mediach społecznościowych to już teraz nie tylko sposób na znalezienie klientów,…
SEOWarto wiedzieć

Statystyki prędkości strony – PageSpeed insights

Google PageSpeed insights to narzędzie, które pomaga określić jakość strony pod kątem tego, jak szybko…
MarketingWarto wiedzieć

Jak zarabiać w internecie?

Wiele osób zastanawia się, czy zarabianie pieniędzy online w ogóle jest możliwe. Przeglądając oferty pracy…
Warto wiedzieć

Jak usunąć konto na Facebooku? Poradnik i wskazówki

Facebook to największy portal społecznościowy, z funkcjonalności którego korzystają miliony osób z różnych krajów na…
SEOWarto wiedzieć

Google podmioty zależne – o co w tym wszystkim chodzi?

Czym są google podmioty zależne? Są to spółki, nad którymi sprawują kontrolę tak zwane dominujące…
SEOWarto wiedzieć

Audyt użyteczności strony internetowej

Każdy przedsiębiorca działający w strefie Internetu chciałby aby jego strona internetowa była dobrze postrzegana przez…
MarketingSEMWarto wiedzieć

Jak marketing internetowy wspomaga handlowców

Na temat marketingu internetowego wypowiadają się specjaliści z różnych branż. Aby dobrze zaprezentować swój biznes…
MarketingWarto wiedzieć

Buty kolekcjonerskie – czy warto się nimi zainteresować?

Buty kolekcjonerskie to z pewnością temat ciekawy, którym warto się zainteresować. Dla wielu osób stał…
SEOWarto wiedzieć

Jak dobrze wykonać pozycjonowanie strony WordPress?

Na popularnej platformie WordPress tworzone są zarówno blogi, jak i sklepy internetowe. W wyszukiwarce Google…
SEOWarto wiedzieć

Kurs SEO: słowa kluczowe, pozycjonowanie i optymalizacja stron www

Jak stare porzekadło mówi; reklama dźwignią handlu. Obecnie handel w większości odbywa się za pośrednictwem…
MarketingSEMWarto wiedzieć

Marketing internetowy: Social Selling

Wraz z rozwojem sprzedaży internetowej rozwinął się marketing internetowy. Niewątpliwie sieć daje ogromne możliwości dotarcia…
SEOWarto wiedzieć

Linkhouse — sposób na kreatywny link building

Pozycjonowanie strony jest bardzo skomplikowanym procesem, który nie tylko przekłada się na jej widoczność, ale…
MarketingSEOWarto wiedzieć

Archetypy- czym są i ich rodzaje.

Tworzenie nowej marki polega na tym, że trzeba określić je charakter i nadać nazwę. Należy…
MarketingSEOWarto wiedzieć

Ile kosztuje strona internetowa?

Strona internetowa jest niezbędnym elementem prowadzenia działalności. To sposób na komunikację z klientami i dotarcie…
MarketingSEMSEOWarto wiedzieć

Sales funnel – krótka charakteryzacja

Sales funnel - co to jest i jak go zbudować w sklepie internetowym? Koncepcja sales…
MarketingSEMWarto wiedzieć

Czym jest i z czego składa się marketing afiliacyjny?

Marketing afiliacyjny- czym jest? Marketing afiliacyjny bardzo szybko się rozwija, natomiast działania tego rodzaju stają…
SEOWarto wiedzieć

Core web vitals, czyli Podstawowe wskaźniki internetowe

W Internecie obecnie coraz częściej można spotkać się z pojęciem takim jak Core Web Vitals (CWV).…
MarketingSEOWarto wiedzieć

Branding- co to jest i na czym polega?

Branding co to jest? Słowo brand pochodzi z języka angielskiego i oznacza ono produkt lub…
MarketingSEMWarto wiedzieć

Google Merchant Center- czym jest i jak działa?

Praktycznie każdy właściciel sklepu internetowego zastanawia się, w jaki sposób skutecznie promować swoje produkty i…
SEOWarto wiedzieć

Surfer seo- jak go używać i w czym okazuje się pomocny?

Każdy zdaje sobie sprawę, że tworzenie stron oraz pozycjonowanie są ze sobą właściwie nierozłączne. Brak…
MarketingSEOWarto wiedzieć

Google tag manager – optymalizacja na najwyższych obrotach

Od lat google towarzyszy nam w prowadzaniu rozwiązań optymalizacyjnych. Dzięki poznaniu reguł możemy z łatwością wypromować każdą…
SEMWarto wiedzieć

Czym jest Pop up?

W dzisiejszych czasach handel oraz marketing w dużej mierze przeniosły się do sieci. W związku z…
Warto wiedzieć

Tinder

Tinder co to jest? Tinder to aplikacja będąca portalem randkowym korzystającym z technologii wykrywania lokalizacji użytkowników. Dostępny…
SEMWarto wiedzieć

Reklama na Facebooku – na czym polega i jak ją przeprowadzić?

Na przestrzeni wielu ostatnich lat Facebook nabierał na popularności i stał się zdecydowanie najpopularniejszą platformą…
Warto wiedzieć

TikTok – co to? Wszystko, co musisz wiedzieć

TikTok - co to za aplikacja TikTok na bieżąco zyskuje popularność, korzystają z niego użytkownicy w…
MarketingWarto wiedzieć

Amazon

Firma Amazon - charakterystyka Początki działalności przedsiębiorstwa Firma Amazon została założona przez Jeffa Bezosa w 1994 r.…
MarketingSEMSEOWarto wiedzieć

Content marketing – czym jest, jak go stosować i dlaczego w ogóle warto?

Od kilku lat content marketing to jeden z terminów, który zawładnął branżą marketingową. Zarówno ogromne…
MarketingSEOWarto wiedzieć

Woocommerce – czym jest, jak działa, jak obsługiwać?

Jaka jest najczęstsza odpowiedź na pytanie: "Czym jest WooCommerce?". Większość ludzi powie Ci, że "WooCommerce…
MarketingSEMSEOWarto wiedzieć

Reklama w Internecie i wszystko to, co warto wiedzieć na jej temat

Na przestrzeni wielu ostatnich lat Internet stawał się medium coraz popularniejszym, a zarazem coraz bardziej…
MarketingWarto wiedzieć

Strategia marketingowa kluczem do sukcesu w marketingu

Aby móc skutecznie prowadzić swoją działalność, wręcz trzeba inwestować w marketing - zarówno firmy samej…
MarketingSEOWarto wiedzieć

Visual Search – co i jak?

W dzisiejszych czasach smartfony w większości determinują to w jaki sposób wyszukujemy informacje, produkty bądź usługi.…
SEOWarto wiedzieć

Crawl Rate Limit (CRL) i jego znaczenie dla SEO

Crawl rate limit należy do mniej znanych czynników, które wpływają na pozycję stron internetowych w…
MarketingSEOWarto wiedzieć

Backlinki jak je pozyskiwać

Jak skutecznie pozyskiwać backlinki? Backlinki to tak zwane linki zwrotne lub przychodzące - a więc zewnętrzne łącza…
MarketingSEMWarto wiedzieć

Psychologia reklamy jako dziedzina pomocna w działaniach marketingowych

Reklama pełni dwie podstawowe funkcje - informacyjną i perswazyjną. Marketing służy realizacji potrzeb klientów, dlatego…
SEOWarto wiedzieć

Najważniejsze algorytmy dla pozycjonowania

Najpopularniejszą wyszukiwarką, obejmującą 91 procent światowego rynku jest wyszukiwarka Google. Również w Polsce utrzymuje się…
MarketingSEMSEOWarto wiedzieć

Digital Marketing – narzędzia i zalety

Digital Marketing staje się coraz bardziej popularny tematem, nie tylko wśród osób zajmujących się sprzedażą i…
MarketingSEMWarto wiedzieć

Czym jest AdSense?

Na początek parę słów na temat reklamy. Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Z…
MarketingSEMWarto wiedzieć

Reklama wysokiej jakości – co powinien zawierać idealny przekaz reklamowy?

Reklama w Internecie to bardzo ważny punkt każdej działalności. Pozwala ona przede wszystkim na zaangażowanie…
MarketingWarto wiedzieć

Na czym polega afiliacja?

Często po obejrzeniu dobrego filmu czy serialu, przeczytaniu ciekawej książki, czy też znalezieniu dobrej piosenki,…
SEOWarto wiedzieć

Co musisz wiedzieć, tworząc teksty SEO?

Piszesz pod SEO? O czym pomyślisz najpierw? Słowa kluczowe kierowane na tekst? Czy wartościowe, ciekawe…
MarketingSEMSEOWarto wiedzieć

Działania marketingowe w sieci

Jeśli jesteś zainteresowany e-marketingiem, tutaj znajdziesz kompleksowe informacje na temat działań marketingowych w internecie. W…
SEOWarto wiedzieć

Kanibalizacja słów kluczowych i jej wpływ na pozycje w wyszukiwarkach

Kanibalizacja słów kluczowych jest jednym z największych zagrożeń dla pozycji stron w Google i innych…
MarketingSEMWarto wiedzieć

Google data studio – jak z niego korzystać?

Masz problem z generowaniem raportów w Google AdWords lub konsoli Google Analytics? Dlatego szukasz informacji…
MarketingSEOWarto wiedzieć

Kurs seo – czy warto z niego skorzystać?

Chcesz wiedzieć, czym jest SEO? Jest to pozornie złożony proces, ale wielka tajemnica dla specjalistów…
SEOWarto wiedzieć

System wymiany linków (Swl) a pozycjonowanie

System wymiany linków, czy też Link Exchange System (SWL) był dość często używany zamiast stron…
SEOWarto wiedzieć

Czym jest Search engine optimization?

SEO (Search engine optimization) to proces budowania ruchu z organicznych wyników wyszukiwania. Polega na optymalizacji…