SEM, czyli marketing

SEM jest terminem zauważalnie szerszym niż SEO, ponieważ obejmuje cały proces marketingowy odpowiedzialny za pozyskanie ruchu na naszej stronie. Mówiąc prostym językiem, jest to połączenie długofalowego pozycjonowania strony wraz z doborem skutecznych reklam Google Ads, które od razu przyciągną do naszej witryny klientów.

Gdy wpisujemy hasło w wyszukiwarkę, w pierwszej kolejności pokażą się nam wyniki płatne. Je osiąga się metodą PPC (Pay Per Click – Zapłać Za Kliknięcie), która bazuje na odpowiednim skonfigurowaniu reklam. Dopiero poniżej wyników płatnych wyświetlają się te organiczne. Je zdobywa się za pomocą konkretnych działań SEO.

Teraz można posłużyć się wzorem: SEO + PPC = SEM. Czasem w biznesie warto łączyć różne metody marketingowe, aby zwiększyć swoją szansę na sukces. Współpraca ze mną oferuje Ci taką możliwość.

Gdy liczy się szybki efekt

SEO zajmuje sporo czasu. Co prawda zdecydowanie jest ono warte włożonego w nie trudu (o ile działamy w prawidłowy sposób), natomiast często bywa tak, że klientów potrzebujemy na już. Wówczas warto zainteresować się PPC, reklamami na Facebooku oraz rozwojem social mediów. Pamiętaj o tym, że ruch na stronie można, a nawet powinno się, budować różnymi kanałami.

Dlatego jeśli miałbym coś Ci doradzić, to poleciłbym wszechstronny rozwój Twojej strategii marketingowej. Niektóre firmy stawiają tylko na SEO, inne tylko na reklamy, jednak obie te koncepcje mają swoje minusy. W przypadku pozycjonowania na efekty musisz poczekać, zaś w przypadku reklam… cóż, dopóki płacisz, to je masz, natomiast gdy z nich zrezygnujesz, to stracisz znaczą część ruchu na stronie.

Z tego powodu warto rozwijać SEO i social media, a w międzyczasie pozyskiwać ruch z płatnych reklam Google czy z Facebooka. Dzięki temu cały czas będziesz miał dopływ nowych klientów (skonfiguruję Ci te reklamy tak dobrze, że ruch na stronie zwiększy się w zasadzie z dnia na dzień), a więc będziesz mógł ze spokojem prowadzić działania długofalowe.

Efekt SEM

Po paru miesiącach, gdy Twoja strona zacznie pojawiać się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce, ruch zauważalnie wzrośnie. Powstanie swego rodzaju efekt kuli śnieżnej – dalej będziesz miał ruch z reklam (o ile za niego zapłacisz), a do tego dojdzie ruch organiczny. Dzięki temu klientów również przybędzie, a więc zwiększą się Twoje zyski.

Działania SEM warto powierzyć jednemu podmiotowi. Dzięki temu masz pewność, że wszystko będzie idealnie zsynchronizowane. Współpracując ze mną będziemy mogli na bieżąco ustalać, czy w danym miesiącu zwiększyć moce przerobowe w działaniach związanych z reklamami, czy też postawić mocniej na pracę nad SEO. To duże ułatwienie, ponieważ korzystanie z usług różnych agencji często prowadzi do niepotrzebnych nieporozumień. Ja pokażę Ci, na które frazy warto się reklamować, a które lepiej budować poprzez ruch organiczny.

Skuteczne działania marketingowe związane z SEM są gwarancją dużego ruchu na Twojej stronie. Ze mną zbudujesz różne kanały poprzez które będą docierali do Ciebie klienci. Będziesz wszędzie tam, gdzie oni mogą szukać Twoich usług.

img-1

Google Ads

Sprawdź

img-2

Facebook Ads

Sprawdź

img-3

Social Media

Sprawdź

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi.

Search engine marketing

Sem

Prowadzenie własnej działalności, bardzo często opiera się na ciągłym inwestowaniu w reklamę. Wiadomo, że nie zawsze odznacza się ona tak wysoką skutecznością, jak zakłada klient, dlatego doskonałym rozwiązaniem jest wspieranie tych działań za pośrednictwem marketingu internetowego. Doskonale sprawdza się tutaj właśnie sem, który jest szeregiem działać związanych właśnie z promowaniem usługi lub produktu w Internecie. Właściwie każdy może wypromować za jego pośrednictwem firmę, czy markę własną, o ile oczywiście będzie w stanie odpowiednio wykorzystać konkretne narzędzia.

SEM czyli Search engine marketing

Search engine marketing

Search engine marketing to sformułowanie, które u osób, które nie mają doświadczenia w promowaniu w Internecie. Ogólnie to działanie, które polega na promowaniu działalności i poprawianiu w wynikach wyszukiwania.

W ostatnich latach pozycjonowanie stron internetowych jest bardzo ważnym działaniem marketingowym, ponieważ pozwala na uzyskanie wysokich pozycji, a jednocześnie ma wpływ na realne zainteresowanie ze strony grupy docelowej. Dlatego wszelkie działania seo mają za zadanie poprawić widoczność w wyszukiwarce google, natomiast w późniejszym czasie wykonywane są działania związane z sem, które jeszcze bardziej podbijają te pierwsze. Oznacza to, że jeśli ktoś chciałby wypromować swoją firmę, czy też markę własną, to przy pomocy seo i sem ma szansę na sukces w naprawdę krótkim czasie. Niezależnie od tego, jak się na coś takiego zapatrujemy wcześniej, warto przekonać się o tym, że reklama w Internecie uchodzi w tym momencie za najskuteczniejszą. Bardzo wiele osób posiadających firmę zastanawia się, dlaczego brakuje ich w wynikach wyszukiwania.

Odpowiedź często jest taka, że nie mają zoptymalizowanej strony, brakuje działań z zakresu sem. Oznacza to, że nawet w bezpłatnych wynikach wyszukiwania można będzie uzyskać zainteresowanie ze strony rynku, jeśli ktoś od początku będzie się o to starał. Wszelkie działania seo mają sens, jeśli tylko w późniejszym czasie wykonuje się działania sem. Właściwie seo i sem są pewnego rodzaju parą, która podnosi skuteczność w organicznych wynikach wyszukiwania. W praktyce nawet firma, która dopiero rozpoczęła swoją działalność, ma szansę wybić się na tle konkurencji.

Duet SEO & SEM - gwarancją sukcesu!

SEM jako para? Czyli połączenie seo i PPC

Bardzo wiele osób zastanawia się nad tym, czy samo działanie w zakresie sem jest wystarczające. Otóż prawdą jest, że w przypadku tradycyjnych działań marketingowych seo i sem tworzą pewnego rodzaju parę, która podnosi widoczność strony internetowej, jednocześnie doskonale reaguje w wyszukiwarce google, nawet jeśli tych kampanii linków sponsorowanych nie jest tak dużo, jak się zaleca.

Oczywiście, nie każdy jest w stanie samodzielnie uzyskać właściwe efekty swojej pracy. Przede wszystkim należy posiadać wiedzę, która pozwala dobierać działania SEM na daną stronę internetową. W efekcie można będzie korzystać nawet na bezpłatnych wynikach wyszukiwania, sprawdzą się tam bowiem różne opcje. Jeśli ktoś nie ma wiedzy i doświadczenia, bądź też nie czuje się tak mocny z tego typu dziedziny, to warto zwrócić się do specjalisty, który dobierze właściwą drogę dla Twojej strony internetowej.

Prawdą jest, że optymalizacja stron internetowych to nie tylko frazy kluczowe, ale często wszelkie działania seo koncentrują się na działaniach zmierzających do pozycjonowania strony. Tak naprawdę należy sprawdzić, jak prezentują się teksty, które obecnie się na niej znajdują. Czasami zdarza się, że nie przynoszą one takich korzyści, jak zakładamy, dlatego w optymalizowaniu stron internetowych bardzo ważnym elementem jest już ten tekst, który się znajduje. Zawsze można go poprawić, zmodyfikować, wykorzystać całą moc strony internetowej, która w niej drzemie.

Marketing internetowy

Wiele osób zastanawia się nad tym, jak właściwie działa marketing internetowy. Wiadomo, że dla jednych słowa kluczowe to zagadka, podczas gdy dla innych wszelkie działania z zakresu marketingu internetowego pozostają czymś magicznym. Przede wszystkim należy pamiętać o tym, że jeśli trafi się na profesjonalną agencję świadczącą usługi z zakresu marketingu, można będzie przekonać się o tym, że działa ona w pełni kompleksowo. Z jednej strony umiejętnie dobiera słowa kluczowe, z drugiej proponuje pozycjonowanie strony.

Wiadomo, że linki sponsorowane są świetnym uzupełnieniem dla pozycjonowania. Jednak nie każdy użytkownik jest w stanie samodzielnie znaleźć miejsce, w którym można je wstawić. Na stronach internetowych nie zawsze udaje się zobaczyć, czy są one dopasowane pod wyszukiwarki. Dlatego optymalizacja strony to jedna z pierwszych usług, które proponuje właściwa agencja sem. Warto pamiętać, że dobra agencja sem jest w stanie zaoferować pakiet działań takich jak właśnie kampanie płatne typu google ads czy facebook ads, które w niedługim czasie przyniosą zwiększenie liczby transakcji w sklepie.

Osoby, które dopiero wchodzą do branży, zastanawiają się bardzo często czy w podejmowanych przedsięwzięciach popełniają jakieś błędy, czy może ogół działań promocyjnych nie jest taki, jak powinien być. Wiadomo, że nie każdy jest mocny w obrębie seo, dlatego nie każde działanie prowadzi do osiągnięcia zakładanych efektów. Koniecznie więc należy postawić na profesjonalną pomoc, gdyż dzięki wysokiej jakości działań zwiększy się ilość potencjalnych klientów, a co za tym idzie, można będzie zauważyć to na konkretnej usłudze bądź produkcie. Dla wielu stron już zastosowanie słów kluczowych jest w stanie poprawić pozycjonowanie strony. Dlatego warto zaufać specjalistom, gdyż dla użytkownika odpowiednich słów kluczowych to duże ułatwienie w znalezieniu tego, czego szuka. Samo pozycjonowanie strony w późniejszym czasie także dzięki temu jest łatwiejsze.

Jak poprawić wyniki wyszukiwania?

Jak poprawić wyniki wyszukiwania?

Niewątpliwie każdy zastanawia się nad tym, jak poprawić wyniki wyszukiwania? Jednym z rozwiązań będą płatne kampanie, ale także strona internetowa stała. Już dzięki jej optymalizacji pod kątek wyszukiwarek, można będzie zwielokrotnić wartościowy ruch. Dlatego od początku warto korzystać z wartościowych źródeł, a profesjonalna agencja pomoże w dobraniu działań w mediach społecznościowych, które doprowadzą do celu biznesowego. Wszelkie działania w zakresie seo muszą być przemyślane i zaplanowane, gdyż tylko dzięki temu są one godne poniesionych kosztów.

Reklama PPC

Płatne reklamy, ale również dobór fraz kluczowych pomaga, jeśli chcemy uzyskać rozpoznawalność. Jednak na pozycję strony wpływają nie tylko frazy, ale przede wszystkim szereg działać seo, czyli marketing. W krótkim czasie można zauważyć nowych klientów, którzy pytają o usługę lub towar. Z odpowiednim wsparciem każdy ma szansę na sukces. Jednak dobrzy specjaliści skupiają się na tym, by pozyskanie informacji ze strony klienta było ułatwione, dlatego obecność w mediach społecznościowych jest obecnie wręcz obowiązkowa.

Szereg działań seo, nawet tych pod kątem wyszukiwarek spotyka się z korzystniejszą relacją efektów wśród zainteresowanych. Media społecznościowe ułatwiają kontakt na linii firma- klient, co jest widoczne w relatywnie krótkim okresie. Firma może się skupić na świadczonych usługach, ponieważ wie, że profesjonalna agencja sem dołoży wszelkich starań, by innowacyjne rozwiązania technologiczne były w zasięgu rąk. Najczęściej oferuje się optymalizację strony, gdyż głównym zadaniem sem jest właśnie pozyskanie efektów.

Dobranie słów kluczowych pozwala na poprawienie tekstów, które znajdują się na www. Wiadomo, że wielu klientów jest zaskoczonych tym, jak dużą moc ma właśnie takie działanie. Jednocześnie należy zauważyć, że już dobranie słów kluczowych, a następnie ich umiejętne zastosowanie sprawi, że witryna będzie miała więcej wyświetleń. Świetnym uzupełnieniem pozycjonowania jest kampania reklamowa. Oczywiście dla wyszukiwarek internetowych warto poddać witrynę optymalizacji stron www. Dzięki temu w krótkim czasie można będzie zauważyć działania sem w wynikach. Jest to ważne dla każdego, kto posiada stronę internetową. Szereg różnych działań podejmowanych w związku z sem nie zawsze jest skutecznych, jeśli nie są odpowiednio rozplanowane w czasie. W wyszukiwarkach internetowych wciąż zachodzą przeróżne zmiany, dlatego tylko specjalista będzie w stanie działać skutecznie.