Ile znaczy dobry tekst
W zamierzchłych czasach SEO copywriting polegał na wrzuceniu w treść jak największej ilości słów kluczowych we wszelkiej możliwej formie. Nie ważny był sens artykułu, zdania nie musiały być składne, liczyło się w zasadzie tylko to, jak często użyjemy pożądanej frazy. Wówczas nie trzeba było przejmować się wartością merytoryczną, bo to nie o nią się rozchodziło.
Dziś jednak świat wygląda już inaczej, również ten internetowy. Google od dawna pokazuje nam, że artykuły muszą być odpowiedzią na intencje użytkownika. Muszą być nie tylko bogate w treść, ale również stanowić wartość dodaną dla jego odbiorcy. To sprawia, że artykuły, które zamieszczamy na naszej stronie powinny być dopieszczone w taki sposób, aby zarówno Google, jak i użytkownik nie mógł się do niczego przyczepić. I właśnie takie artykuły mogę Ci dostarczyć. Niezależnie od tego, czy ma to być treść na stronę główną, opis kategorii czy też artykuły na firmowego bloga.
Pod SEO nie znaczy nudnie
Niektórzy copywriterzy wychodzą z założenia, że tekst napisany pod kątem zasad SEO musi być nudny. W końcu trzymanie się wytycznych ogranicza możliwości twórcze. Cóż, dla mnie jakościowy tekst jest nie tylko dobry pod względem SEO, ale również angażujący. Co z tego, że wyświetli się on użytkownikowi, skoro ten wejdzie w niego i po chwili przestanie go czytać, bo już po dwóch akapitach będzie nim zmęczony?
Podczas tworzenia tekstu skupiam się na użytkowniku. Tworzę treści, które będą dla niego atrakcyjne, a przy okazji również dla wyszukiwarki. Oczywiście wszystko przy uwzględnieniu odpowiednich słów kluczowych, na które klient chciałby zdobyć wysoką pozycję w Google.
Z moich usług warto skorzystać, gdy zastanawiasz się nad stworzeniem strony internetowej. Od samego początku będziesz mieć przygotowane treści, które nie tylko przykują uwagę klienta, ale również będą dostosowane do wymogów SEO. Lepiej zrobić coś od razu dobrze niż później zmieniać.
Zamów bezpłatną wycenę
Wystarczy, że prześlesz mi adres swojej strony WWW, a w ciągu 8h skontaktuje się z Tobą, by omówić rekomendowane działania i wycenę usług marketingowych dla Ciebie.
Wyjdź naprzeciw trendom
Dobry tekst odpowiada na aktualne zapotrzebowanie użytkowników. Dzięki temu generuje znakomity ruch, który w efekcie może przełożyć się na nowe zamówienia, a więc i pieniądze. Jeśli będziesz sobie tego życzył, mogę sprawdzić za pomocą Google Trends, o czym teraz mówi się w sieci. Następnie zaś stworzę artykuł w oparciu o słowa kluczowe, które aktualnie są na topie. W ten sposób uda Ci się wykorzystać chwilową modę, o ile będzie ona w jakiś sposób związana z Twoją działalnością.
Dobra strategia marketingowa to klucz do osiągnięcia sukcesu. Napisanie dobrej jakości tekstów będzie generować ruch na stronie każdego miesiąca. Szybko przekonasz się, że postawienie na wysokiej jakości copywriting, to inwestycja, która nie tylko się zwróci, ale regularnie będzie dostarczała Ci klientów.
Odezwij się do mnie, a dostarczę Ci:
- Artykuły tematyczne,
- Artykuły blogowe,
- Opisy produktów,
- Artykuły sponsorowane,
- Teksty na stronę główną.
Przekonaj się, ile znaczy dobrze napisany tekst!
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi.
Seo copywriting
Seo copywriting
Strony internetowe dają możliwość pokazania swojej działalności szerzej grupie potencjalnych klientów. Jednocześnie umiejętnie rozmieszczone frazy kluczowe mogą zwiększyć widoczność w wynikach wyszukiwania, dzięki temu automatycznie zainteresowanie witryną się zwiększy. Kluczem do sukcesu jest dopracowanie strony w taki sposób, by była atrakcyjna dla użytkowników, ale także dla google.
Widoczność strony w wyszukiwarce
Prowadząc własną działalność, właściwie każdy chciałby, aby jego firma była widoczna na tle konkurencji. Wyszukiwarka google nie zawsze dostrzega stronę, dlatego po analizie słów kluczowych, ale również przy zwiększeniu obecności w social mediach można już po miesiącu zauważyć pierwsze efekty. Dotyczy to także posiadanego sklepu internetowego, gdzie przygotowanie wartościowych treści takich jak opisy produktów przy użyciu słów kluczowych pozwala na uzyskanie znacznie lepszych efektów na swojej stronie. Pomocne jest również wewnętrzne linkowanie w tekstach seo, które jest niewątpliwie uzupełnieniem dla działań, jakie oferuje content marketing. Wartościowe treści pozwalają na znacznie lepsze wyniki w wyszukiwarce google.
Minęły już czasy, w których wystarczyła jedynie treść, ponieważ obecnie konkurencja jest na tyle duża, że należy postawić na wysoką jakość od podstaw. Ponadto użycie słów kluczowych pomaga nie tylko wyszukiwarce, ale przede wszystkim użytkownikowi, ponieważ w krótkim czasie można znaleźć to, czego szuka. Pisanie tekstów pod kątem seo to pewnego rodzaju wyzwanie, dlatego koniecznie należy zdecydować się na usługi profesjonalisty, który zna zasady seo copywritingu. Wygląd strony internetowej to grafika, kolory, ale także treść, która będzie dopasowana do grupy docelowej. W praktyce oznacza to, że zbyt długie bloki tekstowe, czy niewłaściwie rozmieszczone frazy kluczowe będą realnie wpływały na efekty, które można będzie uzyskać w wynikach wyszukiwania.
SEO copywriting - czyli słowa mają moc!
Seo copywriting
Słowa mają moc, dlatego pisanie tekstów to pewnego rodzaju sztuka. Z jednej strony należy skupiać się na wynikach wyszukiwania, dlatego bardzo często bazuje się na tym, jak wyglądają słowa kluczowe. Nie każdy potrafi pisać teksty seo, dlatego warto zdecydować się na usługę profesjonalisty. Dzięki czemu pozycje Twojej strony się poprawią, a słowa kluczowe będą wpasowane w konkretną stronę internetową. Umiejętne przekazanie wartościowych treści, dobór słów kluczowych, ale przede wszystkim dopilnowanie, by witryna była zauważona przez wyszukiwarki google, to klucz do sukcesu. Teoretycznie każdy może pisać teksty, jednak nie każdy potrafi umieszczać frazy kluczowe w taki sposób, by całość prezentowała się atrakcyjnie.
Seo copywriting to nie tylko teksty seo, ale przede wszystkim optymalizacja treści, które już znajdują się na stronach internetowych pod kątem seo. Bardzo wiele osób zastanawia się nad tym, jak zwiększyć widoczność witryn w wyszukiwarce, a podstawą jest tutaj zastosowanie słów kluczowych. Na początku należy zobaczyć, w jaki sposób prezentuje się strona. Bardzo często wymagane są zmiany w zakresie wyglądu, rozmieszczenia poszczególnych elementów, ale nawet długości bloków tekstowych. Kolejnym elementem będzie przygotowanie słów kluczowych przez osobę, która zna zasady seo copywritingu. Aby można było tego dokonać, należy nie tylko sprawdzić, na jakie frazy odbywało się pozycjonowanie do tej pory, a przede wszystkim trzeba przeprowadzić analizę słów kluczowych.
Unikatowy content czy grafika?
Treść i grafiki na Twojej stronie
Atrakcyjność strony internetowej to nie tylko ciekawa grafika i właściwy dobór kolorów, ale również tekst seo, czy umiejętne rozmieszczenie treści, by była atrakcyjna dla oka. Wyszukiwanie słów kluczowych jest obecnie na tyle proste, że profesjonalny seo copywriter, będzie w stanie to wykonać w optymalnym czasie. Oczywiście ogromne znaczenie ma użyteczność tekstu. Dlatego artykuły blogowe mogą pomagać użytkownikowi w zapoznaniu się z rodzajem i zakresem usług danej firmy, ale także można na nich opisywać poszczególne produkty.
Jeszcze jakiś czas temu stosowanie samego słowa kluczowego miało wpływać na widoczność dla robotów google, jednak obecnie pilnuje się, by wszelkie treści były poprawne językowo, a także by poruszały dany temat w odpowiedni sposób. Dzięki temu odpowiadają one na potrzeby użytkownika, jednocześnie zawierają w sobie określone frazy. Bardzo często szuka się specjalistów z danej branży, ponieważ to właśnie oni tworzą teksty zgodnie z zasadami seo, ale także pilnując, by odpowiadały na pytania użytkowników, jednocześnie wpisywały się w algorytmy google.
Bardzo wiele firm zauważa, że obecność w mediach społecznościowych jest pożądana, jeśli chodzi promowanie swojej działalności. Najważniejsze słowa kluczowe można zamieszczać w swoich postach, jednocześnie pilnować, by tekst podzielony był na mniejsze bloki. Dlaczego jest to takie ważne? Dzięki temu przygotowane treści są bardziej atrakcyjne dla oka użytkownika. Oczywiście uzupełniając frazami kluczowymi, należy zachować zdrowy rozsądek, gdyż treści powinny przede wszystkim dostarczać informacji użytkownikom.
Treść na Twojej stronie
Treść na Twojej stronie
Opisy kategorii w sklepie także odgrywają dużą rolę, szczególnie jeśli będzie w nich zawarte słowo kluczowe, gdyż wpływa to pozytywnie na algorytmy google. Sam tytuł artykułu musi być na tyle zachęcający, by zainteresowali się jego treścią. Dlatego doskonale sprawdza się śledzenie aktualnych trendów, korzystanie z narzędzi analitycznych, czy sprawdzanie jak dana treść działa na roboty google. Idealnym rozwiązaniem jest linkowanie wewnętrzne, ponieważ korzystnie wpływają na widoczność strony, a jednocześnie umożliwiają użytkownikowi płynne przejście do konkretnego odnośnika. Pomocny jest tutaj planer słów kluczowych, z którego każdy copywriter powinien korzystać w trakcie planowania tekstu na strony.
Każdy projekt to wyzwanie, dlatego należy podchodzić do zlecenia w sposób indywidualny, ponieważ dzięki temu uda się uzyskać maksymalny efekt. W sklepach internetowych duże znaczenie mają opisy kategorii, ale również opisy produktów. Warto je tworzyć w taki sposób, by odpowiadały na podstawowe pytania użytkowników, a jednocześnie by poprawiały wyniki wyszukiwania. Pisanie treści powinno uwzględniać tak zwane long tail, gdyż wraz z meta description pełnią rolę wspomagaczy dla widoczności przez roboty google. Opis kategorii w sklepie internetowym powinien zawierać ogólne informacje o zawartości konkretnej kategorii, a jednocześnie można zastosować tam kilka fraz kluczowych, które także będą pełniły funkcję informacyjną. To szczególnie ważne, gdy zastosuje się w nich linki wewnętrzne, gdyż pomagają w znalezieniu produktu.
Copywriting - na co zwrócić uwagę?
O czym należy pamiętać?
Teksty seo to nie tylko treści, w których zostały umieszczone frazy kluczowe. Bardzo duże znaczenie ma to, by dostarczały odpowiedniej ilości informacji użytkownikowi. Stawia się na jakość, dlatego optymalizacja pod kątem seo jest pewnego rodzaju pomocą, by uzyskać poprawę w wynikach wyszukiwania. Profesjonalne treści powinny być wartościowe, by zachęcić potencjalnych klientów do zagłębienia tematu, skorzystania z usług, czy zakupienia produktu. Na swojej stronie każdy chciałby uzyskać maksymalne efekty, które będą atrakcyjne nie tylko dla robotów wyszukiwarek, ale także żywego odbiorcy. Frazy long tail to wydłużone frazy kluczowe, które także pomagają w znalezieniu dokładnie tego, czego dany użytkownik szuka. W content marketingu liczy się nie tylko pozycja w google, ale również klient. Dlatego dobieranie fraz kluczowych ma ułatwić wyszukiwanie.
Copywriting to sztuka pisania, która wraz ze słowami kluczowymi będzie mogła dostarczać wiedzy w określonym temacie. Należy pamiętać o tym, że każda treść ma być wartościowa, gdyż nawet meta description będzie mógł wpływać na to, czy użytkownik będzie chciał czytać pozostałą część tekstu, czy zrezygnuje. Seo to dobieranie wraz kluczowych, ale także regularność w publikowaniu, ponieważ dzięki temu można nie tylko podtrzymywać zainteresowanie potencjalnego użytkownika, ale z łatwością można zdobyć nowego. Teksty seo umożliwiają promowanie usług w mediach społecznościowych, ale bardzo często na blogach, czy nawet na stronach, gdzie są linkowania do sklepu, czy strony głównej. Właściwe podejście do seo copywritingu sprawia, że można w krótkim czasie poprawić widoczność w wyszukiwarkach, a przede wszystkim znajdzie to odzwierciedlenie w finansach firmy. Aby móc prawidłowo tworzyć teksty seo trzeba umieć odszukać właściwe słowa kluczowe, a następnie potrafić zoptymalizować treści pod kątem seo. Warto o tym pamiętać, by powierzyć to zadanie odpowiedniej osobie.