Skip to main content

Google i internetowe rewolucje?

Internetowe Rewolucje Google to bardzo praktyczny i całkowicie bezpłatny kurs z zakresu podstaw marketingu sieciowego. Podnosi on kwalifikacje zawodowe i uczy umiejętności przydatnych do wykorzystania w biznesie. Wiedza pozyskana w trakcie nauki pomaga zaistnieć przedsiębiorstwom w wirtualnym świecie i rozwinąć firmę. Z pewnością osoby indywidualne dzięki tej edukacji mają z kolei większe szanse na zawodowy sukces.

Internetowe Rewolucje Google

Jaką wiedzę zawiera kurs?

Kurs obejmuje między innymi wiedzę z zakresu:

  • Podstaw marketingu internetowego.
  • Prezentacji firmy.
  • Metod powodujących lepszą widoczność Twojej firmy w internecie.
  • Nobilitacji poprzez reklamę online.
  • Popularyzowania przedsiębiorstwa za pomocą treści.
  • Rozszerzenia działalności na inne kraje.
  • Rozpoznawania potrzeb Klientów i ich zachowania online.
  • Nawiązywania kontaktu z Klientami przy pomocy urządzeń mobilnych.
  • Ulepszania i ochrony online.
  • Zdobywania zaufania Klientów poprzez autopromocję.
  • Podstaw kodowania.
  • Skutecznego networkingu.
  • Reklamy w Google Ads.
  • Reklamy produktowej, a także
  • pomiaru skuteczności reklam w Google Ads.

Internetowe Rewolucje GoogleCo zyskasz dzięki tej wiedzy?

Bezsprzecznie dzięki kursowi opanujesz umiejętności z zakresu:

  • Analizy danych.
  • Strategii biznesowych.
  • Pisania treści marketingowych.
  • Reklamy w sieci.
  • Marketingu e-mailowego.
  • Urządzeń mobilnych.
  • SEM.
  • SEO.
  • Marketingu lokalnego.
  • Mediów społecznościowych.
  • Optymalizacji stron internetowych.

Godnym uwagi jest fakt, iż ukończenie pełnego kursu, zakończonego testem pozwala na uzyskanie certyfikatu.

Jak otrzymać certyfikat Internetowych Rewolucji Google?

&1.Celem uzyskania certyfikatu należy ukończyć kurs i zdać test końcowy.

&2.Bezsprzecznie zacznijmy od tego, że najpierw należy się zarejestrować, a następnie zalogować na stronie seminarium.

&3.Szkolenie składa się z 20 kursów, z których każdy zawiera kilka modułów. Każdy moduł z kolei zawiera lekcje

&4. Rozpoczynając naukę masz możliwość skorzystania z dwóch opcji. Możesz przejść cały kurs od ” A “do “ Z” lub skorzystać z „Diagnostyki Potrzeb” i stworzyć indywidualny plan szkoleniowy.

Niewątpliwie ważnym jest, że możesz też przeglądać materiały szkoleniowe według własnego uznania. Dlatego, jeśli uznasz, że w jakimś obszarze tematycznym masz wystarczający zakres wiedzy możesz przejść od razu do testu.

Wszystkie lekcje zawierają wstęp oraz krótki filmik i krótki test. Oczywiście każdy moduł obejmujący poszczególne lekcje zakończony jest egzaminem sprawdzającym poziom zdobytej wiedzy. Jeżeli nie uda Ci się zaliczyć za pierwszym razem danego testu, możesz do niego podchodzić kilkakrotnie. Z pewnością dużym ułatwieniem jest też fakt, że Google wskaże Ci też ewentualne błędy, które wymagają powtórzenia materiału i poprawy. Cały kurs kończy się egzaminem sprawdzającym poziom zdobytych umiejętności.

Szkolenia zawierają wiedzę zarówno teoretyczną jak i praktyczną. Przede wszystkim dlatego, że biorą w nich udział przedstawiciele firm, które dzięki tym szkoleniom już odniosły sukces. Niewątpliwie dodatkowym atutem szkolenia jest też fakt, iż wiedza obejmuje np. SEM w wyszukiwarce Bing, a wiedza z zakresu mediów społecznościowych odnosi się nie tylko do platformy Facebook, ale też do Lindkedln czy Twitter.

Reasumując kurs kończy się testem końcowym. Z pewnością jego pozytywne zaliczenie otwiera drogę do uzyskania certyfikatu.

Publikując w sieci jakiekolwiek informacje, należy najpierw poznać mechanizmy, którymi ta się rządzi. Jeżeli publikujemy standardowe treści, najprawdopodobniej chcemy poznać wyszukiwarkę google – to ona przyciąga najwięcej internautów i to na kompatybilności z jej robotem, odpowiedzialnym za wyszukiwanie nam zależy. Chcąc w jakiś sposób wypromować swoją markę, możemy zdecydować się na przykład na kurs Internetowych Rewolucji Google, które pozwolą nam dowiedzieć się między innymi, w jaki sposób prowadzić marketing internetowy, czy jak prezentować swoją firmę. Te informacje nic nam jednak nie dają, jeżeli nasza strona nie została odpowiednio wypozycjonowana i nie generuje odpowiednich zasięgów. Na co warto zwrócić uwagę przed dalszym pogłębianiem swojej wiedzy?

Przede wszystkim trzeba mieć świadomość, jak ważne jest pozycjonowanie. Dzięki odpowiedniemu przygotowaniu treści, z zastosowaniem odpowiednich fraz kluczowych oraz z dostosowaniem się do norm seo, zdecydowanie łatwiej będzie nam osiągnąć sukces. Pozycjonowanie jest dziś swojego rodzaju obowiązkiem w sieci – strony internetowe, które nie korzystają z profesjonalnego pozycjonowania, praktycznie nie mają szansy się przebić i dotrzeć do dużego grona odbiorców.

Pozycjonowanie jest jest prostym zadaniem, dlatego warto poznać konsulting seo. Dzięki pomocy doświadczonego specjalisty z zakresu seo, mamy szansę dostosować stronę do obecnych trendów. Konsulting seo nie opiera się jednak na samym wprowadzaniu fraz kluczowych w odpowiedniej częstotliwości i w naturalny sposób. To również znajomość najpopularniejszych zapytań w danej dziedzinie i dostosowanie treści na stronie do obecnych standardów. Konsulting seo doskonale sprawdzi się zarówno w przypadku portalu, który dopiero rozpoczyna swoją przygodę z siecią, jak w przypadku witryn z długą historią, które chcą zwiększyć ruch na swojej stronie internetowej.

W przypadku serwisów, które mimo skorzystania z profesjonalnej oferty dotyczącej konsultingu seo, nie osiągnęły planowanej ilości wejść na stronę, doskonale sprawdzi się kompleksowe badanie widoczności strony i wszelkich aspektów z tym związanych, jakim jest audyt seo. Audyt seo to działania analityczne, bazujące na olbrzymiej ilości danych, które pomagają ustalić, w jaki sposób strona jest odczytywana przez googlebota i czy poruszanie się po serwisie nie stwarza określonych problemów. Pod uwagę są brane również kwestie linkowania zewnętrznego oraz wiele innych aspektów. Audyt seo zakończony jest podsumowaniem wraz z zaleceniami, jak usunąć zdiagnozowane błędy.

Początki są zawsze trudne, dlatego dla serwisów, które chcą szybko zdobyć popularność (również dla tych, które są obecne w sieci już od dłuższego czasu, chcą jednak zwiększyć swoje zasięgi) idealnym rozwiązaniem jest skorzystanie z reklam google adwords. Dzięki temu, że reklamy są częścią składową wyszukiwarki google, nie musimy się obawiać, że nie przyniosą odpowiednich efektów. Przy dobrze przygotowanej reklamie tego typu ilość unikalnych wejść na stronę szybko wzrasta i utrzymuje się na poziomie znacznie wyższym niż dotychczas.

Internetowe Rewolucje Google

Ale jak wygląda certyfikat?

Certyfikat zatytułowany ”Podstawy marketingu internetowego” otrzymujesz po zakończeniu kursu. Jest on przesyłany na adres e-mail w postaci pliku PDF. Oczywiście dostęp do niego jest również możliwy z panelu online.

Podsumowując certyfikat zawiera takie dane osobowe kursanta jak:

  •  imię i nazwisko,
  • datę wystawienia
  • oraz logo Google Internetowe Rewolucje i IAB Europe (ponieważ kurs jest akredytowany przez Interactive Advertising Bureau).
  • Uzyskanie go może stanowić pierwszy krok do zdobycia bardziej zaawansowanej wiedzy i kolejnych certyfikatów z zakresu Google Ads i Analytics.

Internetowe Rewolucje Google-zakres wiedzy.

Cały kurs zawiera około 40 godzin nauki i składa się z 26 modułów obejmujących 106 tematów poruszających między innymi zagadnienia z zakresu:

  • analityki internetowej,
  • marketingu treści czyli tzw. content marketingu,
  • e-mail marketingu,
  • marketingu lokalnego i marketingu na urządzeniach mobilnych, .
  • marketingu w mediach społecznościowych oraz wideo w marketingu,
  • e-commerce,
  • SEO, SEM.,
  • optymalizacji stron internetowych.

Internetowe Rewolucje Google-jakie są tematy lekcji?

Poszczególne moduły podzielone są na krótkie sekcje.

Sekcja możliwości w Internecie zajmuje 15 minut i jest wstępem do kursu, połączonym ze wskazaniem na możliwości biznesowe jakie daje Internet.

Moduł Twoje pierwsze kroki w drodze do sukcesu online trwa z kolei 30 min. I porusza zagadnienia z zakresu ustalania celów działalności internetowej oraz metod na zaistnienie w sieci. Przede wszystkim moduł uczy jak dbać o marketing firmy w Internecie. Niewątpliwie ważną wiedzę omawia temat poruszający analizowanie działalności w sieci oraz wprowadzania zmian.

Wykład zadbaj o swoją obecność w Internecie obejmuje 40 min i uczy metod promocji online oraz wyjaśnia działanie witryn internetowych. Bez wątpienia istotnym jest, że opisuje też fundamentalne elementy stron www. Niewątpliwie przekazuje ważną wiedzę na temat tworzenia witryn internetowych przyjaznych dla użytkownika. I przede wszystkim wskazuje na błędy popełniane przy tworzeniu stron.

Internetowe Rewolucje Google-zakres wiedzy.

Lekcje utwórz strategię biznesową online dotyczą zagadnień z zakresu tworzenia strategii biznesowej online i trwają 30 min. Obejmują tematy z zakresu zalet strategii online, metod zaistnienia w sieci, sposobów wyróżniania się na tle konkurencji i poznawania Klientów.

Z modułu pierwsze kroki z wyszukiwarkami dowiesz się jak działają wyszukiwarki, jak być w nich widocznym, czym są bezpłatne i płatne wyniki wyszukiwania. Moduł porusza także temat dotyczący narzędzi Google Search Console. Czas przeznaczony na omówienie powyższych zagadnień wynosi 45 min.

Na temat daj się poznać dzięki wyszukiwarce internetowej przeznaczonych jest 35 min. Moduł ten zawiera fundamentalną wiedzę. W związku z tym, że wprowadza kursanta w zakres optymalizacji stron www pod względem wyszukiwarek internetowych. Omawia też znaczenie planu i proces działań SEO. Porusza znaczenie odpowiedniego doboru słów kluczowych.

W lekcji wykorzystaj potencjał wyszukiwania dowiesz się w jaki sposób możesz ułatwić wyszukiwarce znalezienie Twojej strony w sieci i jak wykorzystywać inne witryny do własnej promocji. Pozyskasz również wiedzę z zakresu wprowadzenia koniecznych zmian na stronie w związku z wejściem na rynek międzynarodowy. Czas lekcji wynosi 25 min.

Moduł daj się zauważyć dzięki reklamom w wyszukiwarkach omawia SEM. Dowiesz się z niego czym jest aukcja SEM, jak dobierać słowa kluczowe pod kątem SEM oraz jak poprzez stosowanie odpowiednich nagłówków i wezwań do działania wyróżnić swoje reklamy. Moduł ten obejmuje 25 minut lekcji.

Zakres wiedzy-ciąg dalszy.

Temat kolejnej lekcji brzmi udoskonalaj swoje kampanie w wyszukiwarkach i zawiera wiedzę z zakresu maksymalizacji słów kluczowych, trafności wyszukiwania a SEM, doboru odpowiednich słów kluczowych, konwersji i narzędzi do ich śledzenia. Czas przeznaczony na wykłady wynosi 30 min.

Z tematu pokaż się lokalnie w ciągu 20 minut lekcji dowiesz się w jaki sposób promować się lokalnie i czym są katalogi teleadresowe.

Natomiast 25 minutowy moduł pomóż osobom z okolicy znaleźć Cię w Internecie porusza tematy z zakresu lokalnej reklamy i posługiwania się lokalnym przekierowywaniem reklam w Internecie. Przede wszystkim moduł omawia metody za pomocą których dotrzesz do lokalnych Klientów za pomocą smartfonów i innych urządzeń mobilnych. Niewątpliwie ważne informacje wyciągniesz z lekcji dotyczącej tematu jak firmy lokalne mogą czerpać z SEO.

Następne lekcje, z kolejnego modułu pokaż się dzięki mediom społecznościowym w trakcie 30 min. poszerzą Twoją wiedzę na temat istotnych informacji, dotyczących funkcjonowania mediów społecznościowych. Udzielą wskazówek dotyczących obsługi social mediów i wskażą na różnice między kontami firmowymi a kontami osobistymi.

Czego się jeszcze nauczysz?

Z pewnością, z trwającego 30 min. modułu poznaj lepiej świat mediów społecznościowych dowiesz się jak stworzyć odpowiedni, długofalowy plan działania w mediach społecznościowych i jak działa w nich reklama.Niewątpliwie ważnym jest fakt, że moduł omawia również tematy dotyczące unikania pułapek w social media. Bezsprzecznie ważna nauka wypływa z lekcji poruszającej metody oceniania swojej aktywności.

Natomiast z modułu odkryj możliwości urządzeń przenośnych nauczysz się jak działają aplikacje na urządzeniach mobilnych. Przede wszystkim dlatego, że moduł ten, w ciągu 20 minut omawia zasady funkcjonowania stron i aplikacji na urządzeniach przenośnych.

Z lekcji wykorzystaj zalety urządzeń przenośnych dowiesz się wszystkiego o kampaniach w sieci wyszukiwania i na urządzeniach mobilnych. Kampaniach w social mediach na tych urządzeniach i odtwarzania filmów. Bez wątpienia istotnym jest, że moduł porusza również temat dotyczący podstaw wiedzy o reklamie mobilnej. Ogólny czas przeznaczony na te wykłady wynosi 35 minut.

I jeszcze trochę na temat lekcji.

Następny moduł- wypróbuj marketing treści- omawia czym jest marketing treści i segmentację odbiorców Twoich tekstów. Niewątpliwie z tego modułu dowiesz się jakie są rodzaje treści i jak są one odbierane. Z pewnością ważną lekcją jest też omówienie interpretacji treści pod kątem wpływu na wyniki. Czas przeznaczony na te tematy wynosi 35 min.

W kolejnej sekcji – nawiąż kontakt przez e-mail -poruszane są tematy związane z reklamą za pomocą e-maili. Nabędziesz podstawy wiedzy z e-mail marketingu, tworzenia skutecznych kampanii, przydatnych narzędziach, zarządzaniu kampaniami, miernikach i ich interpretacji. Czas przeznaczony na lekcje w tym module wynosi 30 min.

Co jeszcze zawiera kurs?

Z kolei moduł reklama w innych witrynach porusza takie tematy jak reklamy displayowe i wskazuje na różnice między reklamą w sieci wyszukiwania a displayem. Dlatego też jedna z lekcji tego modułu analizuje zasady tworzenia kampanii displayowej. Przede wszystkim omawia odpowiednią organizację i rodzaj reklam. Z pewnością ważnym tematem jest też omówienie grup docelowych odbiorców. Czas trwania modułu wynosi 30 min.

Kolejny moduł szczegółowe omówienie reklam displayowych, w ciągu 25 min. przedstawia jak display pomaga w realizacji celów. Bezsprzecznie ważną lekcją jest omówienie tematu działania sieci reklamowych i retargetingu.

W dziale wykorzystaj w pełni możliwości filmów, w trakcie 55 minut, dowiesz się jak wygląda rozwój popularności filmów online oraz jak zaplanować strategię firmy pod kątem wideo. Nauczysz się tworzyć filmy przy określonej wysokości ustalonego budżetu oraz dowiesz się jak je promować i udostępniać. Przede wszystkim z modułu tego pozyskasz wiedzę z zakresu reklamy w serwisach streamingowych. Niewątpliwie ważną lekcją jest omówienie analizy pod kątem skuteczności działań wideo.

Moduł 21- wypróbuj analitykę-odkryje przed Tobą tajemnice podstaw analityki internetowej oraz wskaże jak z niej korzystać. Nauczy Cię pomiarów i śledzenia zmian. Na naukę tych tematów przeznaczonych jest 30 min.

W trakcie lekcji z modułu odnieś sukces dzięki analityce dowiesz się jak korzystać z pomiarów skuteczności bezpłatnych wyników wyszukiwania, jakie są narzędzia do pomiaru skuteczności SEM oraz jak przeprowadzać badanie szczegółowych danych. Czas przeznaczony na lekcje w tym module wynosi 30 min.

Kończymy omawianie lekcji…

Kolejny 30 minutowy moduł wyciągaj wnioski na podstawie danych omawia cykl Deminga, tworzenie statystyk, stosowanie arkuszy kalkulacyjnych, prezentacje danych oraz jak ważnym jest zrozumienie odbiorców.

Z modułu zbuduj swój sklep internetowy nauczysz się podstaw o handlu elektronicznym i sprzedaży, płatnościach i zamówieniach w sprzedaży online. Czas trwania lekcji w tym module wynosi 25 min.

Przedostatni moduł- zwiększ sprzedaż w Internecie- nauczy Cię jak stworzyć własną stronę www, przyjazną dla użytkowników oraz jak na niej promować produkty. Na lekcje z tego modułu należy przeznaczyć 35 min.

I ostatni trwający 35 min. moduł –rozwój międzynarodowy- omawia podstawy marketingu międzynarodowego i eksportu. Bezsprzecznie ważnym jest, iż wskazuje on czym należy kierować się przy wyborze rynku oraz jak reklamować się za granicą. W pewnością moduł ten zawiera bardzo ważne lekcje dotyczące infrastruktury, łańcucha dostaw i przepisów prawnych. Przede wszystkim omawia sprzedaż klientom zagranicznym i oczywiście międzynarodową obsługę klienta. Ponieważ moduł ten zawiera bardzo ważne informacje, czas jego trwania wynosi 70 min.

Reasumując całość kursu obejmuje wprawdzie podstawy, ale stanowi też szeroką bazę wiedzy. Dlatego uzyskanie certyfikatu może okazać się bardzo korzystne. 

Czy warto podejść do certyfikatu?

Jest to pytanie na które każdy powinien odpowiedzieć sobie sam. Z całą pewnością jednak należy wziąć pod uwagę, że:

&1.Kurs internetowe rewolucje Google jest akredytowany przez IAB (Interactive Advertising Bureau).

&2.Przedstawia szerokie podstawy z zakresu marketingu internetowego i jednocześnie otwiera drogę do dalszych certyfikatów.

&3.Niewątpliwie kurs jest przydatny dla pracowników zajmujących się marketingiem internetowym w firmie i ułatwia zaistnienie przedsiębiorstw w wirtualnym świecie.

&4.Przede wszystkim zawiera istotną wiedzę na temat metod poznania potencjalnych klientów.

&5.Z pewnością przydatna jest też wiedza dotycząca wyróżniania się na tle konkurencji.

&6.Oczywiście moduł naucza też śledzenia postępów pod kątem postawionych celów.

Reasumując, po ukończeniu kursu wiesz już czym jest marketing treści oraz jak działać w oparciu o dane i statystyki.

 I co ważne jest on całkowicie bezpłatny.

Podsumowując:

  • Jeżeli myślisz o ekspansji Twojej firmy w wirtualnym świecie ukończenie kursu i uzyskanie certyfikatu jest pierwszym krokiem do sukcesu.
  • W przypadku osób indywidualnych możliwość przedstawienia certyfikatu w CV zwiększa możliwości zdobycia pracy w wymarzonym zawodzie.
  • Bez wątpienia kurs stanowi też świetną metodę na odświeżenie podstaw dla tych osób, które w online marketingu pracują na co dzień.

 

Oceń post
Paweł Wróblewski

Pasjonat SEO, ADS i marketingu, który zamiast gadać głośno, woli działać skutecznie. Prywatnie były rugbistą, wciąż próbujący trenować sporty walki 😉 – Od lat pasjonat MMA, a na forum Cohones zawsze znajdziecie go komentującego najnowsze wydarzenia w świecie sportów walki. Po studiach informatycznych, gdzie gramatyczne potknięcia nie były mu obce, postanowił że mówi i pisze to, co naprawdę myśli. Nie znosi marketingowego pitu-pitu i czarowania!

Leave a Reply

Close Menu