Początek współpracy - Kwiecień 2023
19
132
843
Do roboty !
Skoncentrowaliśmy nasze wysiłki na trzech głównych obszarach:
On-page
W przypadku strony kliniki medycyny estetycznej, działania on-page mają szczególne znaczenie. Przeprowadziliśmy obszerny audyt. Decydująca była współpraca z kliniką, dzięki której szybko zaimplementowaliśmy ważne zmiany. Skupiliśmy się na takich aspektach jak architektura informacji, eliminacja duplikatów treści, oraz optymalizacją indeksowania witryny. Te zmiany pozwoliły znacząco zwiększyć widoczność strony w wynikach wyszukiwania.
Content
Podejście do tworzenia treści było ambitne. Planowaliśmy i tworzyliśmy nowe artykuły systematycznie, koncentrując się na opisach kategorii zabiegów oraz rozwijaniu bloga kliniki. Każdy artykuł średnio generował 5 nowych fraz w TOP 10 wyników wyszukiwania, co przekładało się na znaczący wzrost liczby wizyt na stronie klienta.
Off-page
W zakresie działań zewnętrznych skupiliśmy się na bezpiecznym i jakościowym pozyskiwaniu linków głównie ze swojej sieci prywatnych zaplecz (PBN), mając na celu wzrost autorytetu domeny.
Dodatkowo, zauważyliśmy, że blog kliniki nie był poprawnie indeksowany przez Google z powodu „Infinite scroll”. Szybko zmieniliśmy sposób wyświetlania wpisów i wymusiliśmy indeksację, co poprawiło widoczność ponad 200 artykułów!