Skip to main content

System wymiany linków, czy też Link Exchange System (SWL) był dość często używany zamiast stron internetowych. Jednak nie wszyscy internauci wiedzą, kim są i jak ich użycie faktycznie wpływa na ranking witryny. Kilka podstawowych informacji na temat wymiany linków i tego, czy możesz je wykorzystać w SEO, a jednocześnie są przydatne.

Jak wskazuje nazwę, zawiera procedurę wymiany z innymi witrynami. Na naszej stronie internetowej mamy dostęp do innych stron: nie są narysowane w naszym profilu. Nasza strona jest wyświetlana na tej stronie innych uczestników systemu użytkownika. LegWew wygląda jak ważny wpływ na status witryny, zwłaszcza w wyszukiwarce Google. Istnieje jednak wiele sposobów na różne systemy wymiany. Interesujące jest wiedzieć, że na stałe znajdują się dwa typy typów. W momencie zmiany zmian wielokrotnie ważne rzędy oznaczały prawidłowo ten pomysł. Każdy może dołączyć do systemu, ważne jest, aby być ważnym: w tym samym czasie można korzystać z innych systemów, może wzrosnąć w naszej wyszukiwarce. Każdy system ma sam numer na naszej stronie internetowej, oczywiście, oczywiście, więcej niż zapisywania tego leczenia

SWL od dawna dostarcza wielu emocji i dzielenia się doświadczeniem dla specjalistów SEO. Opinie znawców branży opierają się na doświadczeniu, jakie posiadali i nabytych przez nich instytucjach. . Dowiedz się, czym jest system wymiany linków, jak działa i jakie linki SWL są dziś warte! Najpierw wyjaśnię, czym jest SWL i jak działa. Ten artykuł skupia się na publicznie dostępnych aspektach SWL i bezpośrednich linkach do interesujących stron docelowych.

System wymiany linków (Swl) a pozycjonowanie

Do czego służy SWL?

System wymiany linków, zwany również programem wymiany linków, to platforma, która umożliwia umieszczanie linków w określonym formacie na stronie internetowej osoby, która wyraziła zgodę na udział w określonej organizacji. SWL służy głównie do przyspieszenia nawigacji po stronach internetowych. Dzięki temu strony internetowe mogą szybko zmienić swoją pozycję w rankingach wyszukiwarek.

Kogo przyciągają systemy wymiany linków?

Programy wymiany linków przyciągają zarówno właścicieli stron internetowych, jak i osoby posiadające linki do programu. Jednak w większości przypadków poszczególni członkowie SWL mają zarówno stronę internetową, jak i link do wymiany. System oparty jest o wirtualną „walutę” i zazwyczaj ma postać punktu, w którym linki do spraw można umieścić na stronie głównej systemu. Punkty Link Redemption można zdobywać na wiele sposobów.

W większości przypadków będziesz musiał udostępnić swoją witrynę, aby udostępnić link innym użytkownikom. Na przykład możesz zaprosić nowych użytkowników do kupowania punktów za monety lub zdobywania ich w określonym programie partnerskim SWL (w niektórych przypadkach wystarczy zarejestrować nowego użytkownika, ale w innych mogą być wymagane określone działania nowego członka SWL). Punkty programu są obliczane na podstawie pozycji witryny, pozycji linku oraz liczby linków przychodzących i wychodzących w witrynie. Jeśli masz wystarczającą ilość punktów, możesz zacząć publikować linki.

System wymiany linków (Swl) a pozycjonowanie

Co nam daje SWL?

Jak wspomniano na początku, SWL pozwala na szybką lokalizację stron internetowych, ale obecnie jest klasyfikowany jako czarne SEO. Korzystanie z tych systemów może narazić Cię na kary (filtry lub bany na strony) nałożone przez wyszukiwarki (w jednym z poprzednich artykułów szczegółowo opisałem kary za korzystanie z tych systemów). Stosuj nieetyczne metody pozycjonowania).

Pamiętaj, że odzyskanie utraconej lokalizacji będzie wymagało wiele pracy, która może zająć miesiące, a nawet miesiące, a zatem pociągnie za sobą koszty finansowe. SWL został uznany za zabronioną działalność lokalizacyjną, a następnie wydał kilka poprawek w celu przywrócenia systemu wymiany linków z witryn do White HatSEO. Dlatego przed podjęciem decyzji o skorzystaniu z SWL należy przeanalizować wszystkie plusy i minusy, ewentualnie z pomocą eksperta SEO.

System wymiany linków – stanowisko Google

System wymiany linków opiera się głównie na stronach stworzonych specjalnie dla systemu. Nie generują ruchu organicznego, który nie ma dużej wartości. I wielokrotnie podkreślaliśmy znaczenie wyszukiwarek ze względu na jakość treści witryny i ruch z wyników organicznych. Usługi systemowe generalnie nie mają żadnej wartości dla wyszukiwarek i mają nienaturalny wpływ na proces rankingu. Dlatego Google nadal sprzeciwia się tego typu działaniom. Od 2014 roku obowiązują surowe sankcje, zakazujące działania wielu stron internetowych, w tym systemu wymiany linków (blogowanie o sankcjach wobec polskiego SWL). Oficjalne oświadczenie Google i wszystkie wytyczne SWL można znaleźć na tej stronie.

System wymiany linków (Swl) a pozycjonowanie

Jak korzystać z SWL?

Przede wszystkim lepiej skorzystać z pomocy profesjonalisty, który zna konkretne kroki, które należy podjąć, aby jak najszybciej usunąć lub zablokować. Jednak pozbycie się kary Google może zająć dużo czasu. Aby pozbyć się głębokiego filtra, możesz najpierw zastąpić złe linki wartościowymi treściami. Powinieneś także przestać używać systemu SWL do lokalizowania stron internetowych. Pamiętaj, że pozycjonowanie wartości (SEO) to bardzo złożony i przede wszystkim długotrwały proces. Samo zindeksowanie strony może zająć dni lub miesiące. Roboty Google biorą pod uwagę ponad 200 różnych czynników podczas „wchodzenia” na stronę internetową. Dlatego lepiej jest skupić się na jakości niż na szybkości podczas układania stron.

Jak zabezpieczyć się przed karami za SWL?

Musisz się zabezpieczyć, aby uniknąć kar związanych z korzystaniem z wymiany linków. Jak? „Albo” Co? Po pierwsze, zablokuj możliwość łączenia domen z tych systemów. Dobrym pomysłem jest podpisanie umowy z firmą lub niezależnym pisarzem, aby wskazać, że nie chcesz być w żadnej firmie. Ważne jest również, aby nie wybierać usługi, która jest wyceniana „konkurencyjnie”. Ponieważ metody automatyczne (w tym SWL) są zdecydowanie używane do uzyskania odpowiedniej lokalizacji dla Twojej domeny.

Kary google

System wymiany linków jest uważany za zabronioną działalność Google. Dlatego też, jeśli okaże się, że robot korzysta z tej metody, zostanie ukarany wysokimi grzywnami, a nawet embargiem. Potem bardzo trudno będzie odzyskać utraconą pozycję. Myślę, że wiele osób będzie w stanie kontrolować SWL i po prostu trzymać go w pewnych granicach, ale przed podjęciem decyzji, jak to zrobić, należy dokładnie rozważyć mocne i słabe strony tego rozwiązania. Wiele firm wprowadza swój system wymiany linków z White Hat SEO, a Google zgadza się na niektóre z tych rozwiązań. Jednak wykonywanie tych czynności bezpośrednio może nadal być bardzo niebezpieczne. Czy powinienem anulować subskrypcję SWL? Decyzja należy do Ciebie. W końcu możesz uzyskać link zewnętrzny w bezpieczniejszy sposób. Ale jeśli chcesz podjąć ryzyko, możesz dużo wygrać.

Alternatywa dla SWL

Teraz już wiesz, czym jest system wymiany linków, który może generować kłopoty. Nie oznacza to jednak, że zaprzestanie tych działań wpłynie negatywnie na pozycję Twojej wyszukiwarki. Mówiąc najprościej, zamiast tego można wykorzystać działania White Hat SEO. Istnieje wiele sposobów na budowanie skutecznych linków, które mogą pozytywnie wpłynąć na Twoją pozycję w Google. Tylko upewnij się, że kotwice są odpowiednio umieszczone w treści. Ważne, aby był naturalny i dyskretny.

Przestrzegaj również zasad określonych przez Google, w szczególności dotyczących wyświetlania linków. Pamiętaj też, że wartościowe treści są kluczem do bycia wysoko cenionym przez Google. Dlatego zwracaj szczególną uwagę na treści, które są przydatne Twoim odbiorcom i nie kopiuj ani nie umieszczaj w tych tekstach odpowiednich linków. Należy również pamiętać o stronach, do których dodano takie artykuły i linki. Liczy się przecież jego siła i interes publiczny.

SWL – niskiej jakości treści?

SWL zazwyczaj składają się z niskiej jakości, masowo produkowanych stron internetowych wypełnionych sztucznie stworzoną treścią, która nie jest dostępna dla użytkowników Internetu. System wymiany linków umożliwia użytkownikowi przejście do sztucznie połączonej witryny, ale niekoniecznie do witryny, która najlepiej pasuje do jego zapytania. Korzystanie z systemu wymiany linków może również powodować blokady z filtrami Google (ogólnie próby manipulowania wynikami mogą prowadzić do filtrów, ale te metody są niebezpieczne). Pozycja po początkowym wzniesieniu zaczyna się obniżać i bardzo trudno jest wrócić do utraconej pozycji bez pomocy wyszkolonego lokalizatora.

Ostatnio pozycja Mimi uległa poprawie i może odnieść obrażenia. Chociaż zwroty nie są długoterminowe, LVL jest używany przez instytucje uważane za „naprawdę szybkie”. Niestety efekt ten nie trwa długo i strony są często filtrowane. Trend w trendach SEO rośnie w kierunku zmniejszania wydatków na budowanie dużej ilości linków i zwiększania wydatków na działania marketingowe dla treści SEO (bez usuwania linków organicznych-sponsorów i gości).Możesz umieścić link do artykułu. PR będzie kontynuowany na w tym samym czasie).

Crawl budget i jego znaczenie w pozycjonowaniu stron internetowych

Czasy świetności SWL

Idea SWL w SEO jest bardzo stara. Jeszcze kilka lat temu wiele agencji SEO logowało się do SWL po zaakceptowaniu swoich klientów. Wybrane słowo kluczowe szybko wspina się po wyszukiwarce i zadowoli Twoich klientów. Agencja wystawiła FV „za efektywność” i tak to działa. Problem w tym, że nawet Google ma w swoim zespole wielu mądrych ludzi. Może również reagować na działania uznane za naruszenie jego zasad. Oprócz automatycznej pracy algorytmu jest też wiele zadań wykonywanych przez pracowników Google. Na początku i w połowie 2014 r. polski SWL został ręcznie oceniony przez Zespół ds. Jakości Wyszukiwania, czyli grupę zarządzającą jakością wyników wyszukiwania. Wiele witryn, w tym wydawców i użytkowników, zostało poważnie uszkodzonych podczas ich końcowego użytkowania.

Bezpieczne linkowanie SWL

Możesz użyć linków systemu SWL na kilka sposobów, aby uniemożliwić robotom wyszukiwania Google wykrywanie nielegalnej działalności. Początkowo znany jako dopalacz. Jak wiadomo, linki do stron można znaleźć na przykład w różnych miejscach. We wpisach na blogach, komentarzach na forach internetowych i wpisach do katalogów. Samo dodanie takiego elementu do forum lub katalogu witryny nie ma efektu gwiazdki. Z pomocą SWL możesz przyspieszyć indeksowanie tych elementów przez roboty Google i zwiększyć wartość stron lub podstron, które przeglądają Twoją witrynę. W rezultacie słabej jakości linki mogą być również dobrą podstawą do dodatkowego pozycjonowania witryny.

Innym sposobem wykorzystania SWL jest poprawienie szybkości indeksowania elementów i podstron na stronie, której szukasz. Rodzaje aktywności znacznie skracają czas potrzebny robotom wyszukiwarek na znalezienie nowych podstron w Twojej witrynie. Pozyskiwanie nowych linków za pomocą systemu wymiany linków jest bardzo łatwe i stosunkowo niedrogie.

Koszty SWL

To, co znajdziesz w SWL, jest bardzo różne Zależy to od aktualnie dostępnego systemu, okresu i liczby stron wyświetlających linki do naszej witryny, na której chcesz wymienić swoje punkty. Jeśli zdecydujesz się na wielopoziomowe zaplecze z wieloma składniami i setkami domen, koszt będzie wahał się od kilkudziesięciu złotych miesięcznie do tysięcy złotych miesięcznie. Umiejętny system wymiany linków ręcznych może mieć ogromny wpływ na budowanie linków do witryny, co może skutkować znacznymi skokami Twojej witryny w wynikach wyszukiwania Google. Korzystając z tej ilości i czasu ekspozycji, wraz z odpowiednią składnią i wyborem linków, możesz uzyskać świetne wyniki, gdy zaczniesz pracować nad konkretnym SWL. Jeśli masz niewielką wiedzę na temat pozycjonowania i systemów przełączania łączy, powinieneś zapoznać się z zasadami systemu połączeń wzajemnych i technologii przed podjęciem decyzji o takim pozycjonowaniu. Filtry można nałożyć, jeśli wzrost linków jest zbyt duży, szczególnie w przypadku młodych domen.

SWL to świetne narzędzie do szybkiego indeksowania najszerszej gamy funkcji SEO i „zapisywania” ich w notatkach na forach internetowych i wpisach w katalogach. Wielu SEO używa systemu wymiany linków do umieszczania swoich stron docelowych. Ale mają odpowiednią wiedzę, aby zrównoważyć proporcje między różnymi typami SWL i innymi linkami prowadzącymi do umieszczanych przez nich stron. Warto zaopatrzyć się w mały pakiet potencjalnych punktów i testów, które te systemy oferują na mniejszej liczbie domen, zwłaszcza gdy zaczynasz pozycjonować swoją stronę za pomocą systemu wymiany linków. To dla nas ważne. W ten sposób nie wydajemy dużo pieniędzy i nie szkodzimy głównej domenie. Taka nauka jest idealna na przyszłość. Pozwala nam to oszacować dokładną liczbę linków, których potrzebujesz i wybrać te, które odpowiadają tematyce naszej strony.

Więcej ciekawych artykułów na naszym blogu https://cwierkaja.pl/wiedza

Oceń post

Leave a Reply

Close Menu