Salony optyczne

Dziś przedstawiamy historię jednego z naszych pierwszych klientów – z dumą możemy powiedzieć, że pomimo upływu ładnych kilku lat, z prezentowanym partnerem współpracujemy aż do dzisiaj. Dzięki świetnemu, maksymalnemu zaangażowaniu oraz wzajemnemu zaufaniu każdej ze stron, z każdym kolejnym miesiącem pozytywne efekty tej współpracy są coraz wyraźniejsze.

Na początku… Nasz klient prowadzi salony optyczne. Pragnął on dotrzeć ze swoją ofertą do jak największej liczby potencjalnych klientów. Naszym podstawowym celem od początku była poprawa widoczności jego firmy w wynikach wyszukiwania Google, wsparcie pozycjonowania przy ruchu płatnym z wykorzystaniu narzędzia Google Ads i Facebook Ads.

Naszego klienta przejęliśmy od innej agencji, z którą, niestety, współpraca nie układała mu się najlepiej. Oznaczało to, że naszym zadaniem będzie zarówno optymalizacja dotychczas wprowadzonych metod (tam, gdzie to możliwe), jak i zaproponowanie naszych własnych rozwiązań. Choć zadanie to nie było łatwe, jako, że byliśmy wówczas dopiero raczkującą agencją wiedzieliśmy, że musimy wykazać się, aby odwdzięczyć się naszemu klientowi za okazane nam zaufanie.

Audyt SEO i optymalizacja strony www

Wprowadzone przez nas metody okazały się na tyle skuteczne, że pierwsze efekty naszych działań zaczęły przynosić optymalne rezultaty już po kilku tygodniach.

Na pierwsze efekty nie trzeba było długo czekać. Powierzony nam przez klienta budżet w wysokości 500 złotych z powodzeniem wystarczył, abyśmy mogli zaspokoić pierwsze, podstawowe cele naszej współpracy. Przygotowaliśmy kompleksową, indywidualną kampanię Google Ads, trzymając się zasady ścisłego powiązania słów kluczowych z tekstem reklamy. Jednocześnie stworzyliśmy unikatową i indywidualną propozycję sprzedaży, podkreślając najważniejsze walory sklepu prowadzonego przez naszego klienta – szeroki wybór produktów, atrakcyjne ceny i dostęp do artykułów uznanych producentów.

Kampania SEM dla salonów optycznych

Efekty? Już po pierwszych kilku tygodniach strona internetowa naszego klienta znalazła się o kilka pozycji wyżej w rankingu wyszukiwania Google. Dalej było już tylko lepiej – po około trzech miesiącach naszej pracy, prowadzony przez klienta uzyskał aż 200% poprawę widoczności w wynikach wyszukiwania Google. Oczywiście, znacznie przyczyniło się to też do poprawy zarówno ilości, jak i jakości ruchu organicznego na jego stronie internetowej, a co za tym idzie – do znacznie większego zainteresowania jego produktami.

Współpraca i plany na przyszłość.  Obecnie, pomimo upływu około czterech lat od jej rozpoczęcia, nasza współpraca z omawianym klientem toczy się dalej i nic nie wskazuje na to, aby sytuacja ta miała ulec zmianie. Nasza współpraca przebiega naprawdę znakomicie – w ciągu czterech lat klient jedynie jeden raz poprosił nas o skonsultowanie z nim przeprowadzanych zmian. W najbliższych miesiącach i latach zamierzamy jeszcze bardziej poprawić pozycję strony naszego klienta w wynikach wyszukiwania Google. Wprowadziliśmy tymczasem szereg skutecznych rozwiązań, dzięki którym nasz partner nieprzerwanie cieszy się wysoką i niezagrożoną pozycją w rankingu wyszukiwania.

Zamów bezpłatną wycenę

Wystarczy, że prześlesz nam adres swojej strony WWW, a w ciągu 8h skontaktujemy się z Tobą, by omówić rekomendowane działania i wycenę usług marketingowych dla Ciebie.