Producent pelletu drzewnego

„Sprzedaż pellet” to producent pelletu drzewnego, czyli alternatywy opału dla węgla. Pellet, produkowany jest z odpadów drzewnych (trocin), będąc tym samym w pełni naturalnym opałem. Nasz klient w swojej ofercie posiada wysokiej jakości pellet bezpośrednio od producenta, dzięki czemu jego produkt cieszy się coraz większym zainteresowaniem.

Współpracę z klientem rozpoczęliśmy od szczegółowego wywiadu na temat jego produktu oraz oczekiwań względem efektów. Rozmowa pozwoliła nam zapoznać się z produktem, a także spojrzeniem na branżę z perspektywy producenta. Dzięki temu przygotowaliśmy dokładną strategię działań związanych z optymalizacją strony pod wyszukiwarki internetowe oraz reklamą w Google Ads.

Usługę pozycjonowania rozpoczęliśmy od wykonania audytu strony, dzięki czemu już na początku wykryliśmy najważniejsze braki optymalizacyjne. Ich wdrożenie pomogło uzyskać nam pierwsze widoczne efekty w postaci wzrostu pozycji istotnych dla klienta słów kluczowych.

img-1

Audyt SEO, a następnie wdrożenie

Audyt został zaakceptowany przez klienta, dlatego wdrożyliśmy wszystkie zalecane zmiany onsite, w tym poprawa metadanych, poprawa struktury nagłówków, przekierowania czy aktualizacja mapy witryny.

Następnie skupiliśmy większość budżetu na utworzeniu unikalnych treści, których stronie brakowało. Opisaliśmy wszystkie istotne zakładki, wykorzystując w tekstach najważniejsze słowa kluczowe oraz ich synonimy. Zmiany zostały szybko przeindeksowane przez Google, dzięki czemu już po kilkunastu dniach zauważalny był wzrost wyświetleń w Google Search Console.

Następnie podjęliśmy działania offsite

Kolejnym krokiem było zadbanie o profil linkowów klienta, który do tej pory nie był rozwijany. Pozyskaliśmy wartościowe odnośniki, początkowo skupiając się na anchorach naturalnych, powoli przechodząc do anchorów ścisłych (exact match). Zabieg ten przełożył się na kolejne wzrosty pozycji pojedynczych fraz.
W ciągu 6 miesięcy zwiększyliśmy widoczność strony w TOP 3 do 12 fraz, TOP 4-10 do 40 fraz, a sumarycznie do ponad 425 słów kluczowych. Frazy, które znalazły się w pierwszej dziesiątce wyników związane są z nazwą producenta, oraz z pelletem drzewnym, dzięki czemu użytkownicy trafiający na stronę są docelowym i zorientowanym na zakup klientem. Również w tym samym okresie zwiększyliśmy liczbę użytkowników z ruchu organicznego z 0 do 1000 miesięcznie.

Jednocześnie z usługą pozycjonowania uruchomiliśmy kampanię lokalną Google Ads dla klientów detalicznych, osiągając bardzo wysoki ROAS. Wyniki kampanii są regularnie raportowane i weryfikowane, co pozwala nam na szybką reakcję w razie występujących problemów. Stale śledzimy wprowadzane nowości i wdrażamy udoskonalenia kampanii, aby maksymalizować uzyskiwane wyniki.

Obsługa SEM, producenta pelletu

Od początku współpracy zajmujemy się kompleksowo wszystkimi działaniami marketingowymi klienta, co daje nam możliwość łączenia i analizowania danych z wielu kanałów generujących ruch na stronie. Podchodzimy do każdego klienta indywidualnie, a nasze umowy nie zawierają kar, ani minimalnego okresu współpracy. Stawiamy na transparentne zasady współpracy, które dotychczasowi partnerzy doceniają.

Opieramy swój know how na doświadczeniu i praktyce i gwarantujemy, że nasze metody działają.

Zamów bezpłatną wycenę

Wystarczy, że prześlesz mi adres swojej strony WWW, a w ciągu 8h skontaktuje się z Tobą, by omówić rekomendowane działania i wycenę usługi pozycjonowania i ADS dla Ciebie.