Amazon e-commerce – rozwój od podstaw
Nasz klient opiekuje się kontami swoich klientów na platformie sprzedażowej Amazon. Od samego początku był przez nas prowadzony i kompleksowo obsługiwany na różnych płaszczyznach marketingu internetowego. Zaczynając od pozycjonowania organicznego i płatnego w wyszukiwarkach, kończąc na mediach społecznościowych.
Indywidualne podejście do klienta i typu prowadzonego biznesu, pozwoliły na wdrożenie odpowiednich taktyk i osiągnięcie wysokich wyników.
Oczekiwane efekty zostały osiągnięte dzięki uczciwości, terminowości i trwałości zasad współpracy, która wciąż trwa. Firma nadal się rozwija, a my pomagamy jej osiągać coraz wyższe wyniki.
Wysoka pozycja w wyszukiwarce google w niespełna w rok czasu
Jeden rok! Tylko tyle zajęło nam wyrobienie wysokiej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania. Firma zaczynała od zera wejść na stronę z wyszukiwarki. Po 12 miesiącach byli na poziomie około 5 tysięcy wejść miesięcznie.
Poprzez zastosowanie zasad SEO udało się osiągnąć ponad 100 pozycji w top 3 na interesujące Nas słowa kluczowe. Oznacza to, że na wszystkie kluczowe dla klienta frazy, wyszukiwarka proponuje jego stronę w pierwszych trzech wynikach.
Pośród słów kluczowych w Google:
- 129 znajduje się w top 3
- 153 zajmują między 4 a 10 pozycję
- 1006 zajmują od 11 do 100 pozycji
Poza ruchem organicznym z wyszukiwarki, zapewnione jest również PPC. Firma otrzymuje nawet 30 zapytań w miesiącu z kampanii Google ADS.
To wszystko gwarantuje przyciągnięcie większej ilości klientów oraz wyższą pozycję od konkurencji, zapewniając sukces i wysoką widoczność firmy w internecie.
Kompleksowa obsługa na portalach społecznościowych
Social Media są kluczowym elementem istnienia biznesu w internecie. Dlatego zajęliśmy się również tym dla naszego klienta. Kampania marketingowa prowadzona na FB zapewnia w każdym miesiącu pozyskanie aż 70 leadów!
Kontakt z potencjalnymi i istniejącymi klientami jest ważnym elementem rozwoju. Dzięki istnieniu firmy na Facebook i Linkedin wyniki sprzedaży i jakość obsługi zwiększyła się. Bezpośrednie otrzymywanie opinii, udostępnianie przez użytkowników strony firmy oraz tworzenie marketingowych postów, pozwoliło dotrzeć do większej grupy klientów.
Biznes w social mediach
Media społecznościowe działają dynamicznie, pozwalają na szybki feedback od klienta i możliwość odpowiadania mu w błyskawicznym tempie. Pomogło to w podniesieniu jakości obsługi i poziomu zadowolenia klientów. Pozytywne komentarze przyniosły firmie wiarygodność i reputację w ich oczach. Dzięki temu nowi klienci mogą łatwo dotrzeć do pozytywnych opinii, zdecydować się na zakup i śledzić stronę w celu bycia na czasie z nowościami. Prowadzi to do nieustannego rozszerzania się widoczności firmy na portalach.
Od 3 osób na starcie do 50 pracowników obecnie
Dzięki podjętym działaniom i kompleksowej obsłudze, firma wyraźnie się rozwinęła. Jest nie tylko widoczna w różnych zakątkach internetu, ale również jej zespół pracowników mocno się powiększył.
Na początku firmę tworzyła trzy osobowa grupa, która chciała prowadzić swój biznes. Wraz ze wzrostem sprzedaży, dochodów i ilości pracy, powstała potrzeba zatrudniania nowych pracowników. Obecnie zespół tworzy ponad 50 osób i dalej się rozszerza.