Perfumeria – jest wyzwanie jest działanie

Pozycjonowanie stron w niektórych branżach może stanowić wyzwanie, a my chętnie się ich podejmujemy. Perfumy to dość konkurencyjny biznes. Jest wiele sklepów internetowych, drogerii i perfumerii. Jednak nie oznacza to, że nie można się wybić. Odpowiednio podjęte działania naszego zespołu i organizacja pozycjonowania strony oraz jej produktów przynosi bardzo korzystne efekty. Nasz klient prowadzący perfumerię jest tego najlepszym przykładem. Wyniki jakie osiągnęliśmy wspólnie w przeciągu roku są bardzo zadowalające. Klient jest widoczny w wyszukiwarkach, a strona i produkty wysoko się pozycjonują na wiele słów kluczowych.

Tylko 2 tysiące złotych za wysoki i długotrwały ruch na stronie

Do dobrego pozycjonowania klienta w internecie wcale nie potrzeba wielkich nakładów finansowych. W perfumerii udało się to zrobić za 2000 zł netto, co w porównaniu do osiągniętego wyniku jest niewielką kwotą. Najważniejsze jest to, że zainwestowane pieniądze przyniosły bardzo dobry efekt. Ruch z wyników organicznych z wyszukiwarki to jedna z najbardziej pożądanych rzeczy. Dzięki temu klient oszczędza na płatnych reklamach i działaniach marketingowych. W długofalowej perspektywie jest to bardzo korzystne rozwiązanie.

700% wzrostu ruchu organicznego – jak to robimy?

W ciągu roku dla naszego klienta prowadzącego perfumerię osiągnęliśmy wzrost ruchu organicznego aż o 700%. Jak to możliwe? Podjęliśmy właściwe działania oparte na naszej profesjonalnej wiedzy i doświadczeniu. Najbardziej liczy się indywidualne podejście oraz rozpoznanie w terenie. Zaczynamy od audytu strony i rozeznania w branży. Następnie ustalamy jak można osiągnąć postawione cele. Kompleksowa obsługa na wielu płaszczyznach pozwala wdrożyć właściwe działania i przybliżyć nas do sukcesu. Poprzez zapoznanie się z branżą klienta oraz jego dotychczasowymi działaniami, ustaliliśmy plan działania. Następnie zajęliśmy się pracą na stronie klienta. Rozbudowaliśmy ją, stworzyliśmy szeroki i dobry content. Pozwoliło to na zwiększenie widoczności w wyszukiwarkach, a tym samym liczbę odwiedzających i kupujących. Obecnie bezpłatny ruch z wyszukiwarek jest na poziomie aż 20 tysięcy.

Wysokie pozycje w google – tysięcy fraz kluczowych

Branża perfumeryjna ma bardzo szeroki zakres. Jest wiele różnych perfum, które są oferowane przez dużą liczbę konkurentów. Jak więc sprawić aby były widoczne dla potencjalnych klientów? Poprzez słowa kluczowe i odpowiednie nazwy perfum. W przypadku naszego klienta fraz kluczowych jest ponad 7 tysięcy, ale to nie problem. Udało nam się wypozycjonować wszystkie istotne dla klienta frazy i nazwy perfum tak, aby wyszukiwarka wyświetlała je na wysokich pozycjach. Pozycja w pierwszej trójce wyników wyszukiwania organicznego jest najbardziej pożądana. Większość klientów wybiera te strony które wyświetlają się na najwyższych trzech pozycjach. Dzięki 163 frazom klasyfikującym się w Top 3, 677 zajmujących od 4 do 10 miejsca i aż 7678 w pierwszej setce, nasz klient jest bardzo dobrze widoczny dla klientów, a jego pozycja jest lepsza od wielu konkurentów. Sprzedaż wzrasta i daje możliwości aby część budżetu przeznaczyć na kampanię PPC (google ads i facebook ads).

 

Zamów bezpłatną wycenę

Wystarczy, że prześlesz nam adres swojej strony WWW, a w ciągu 8h skontaktujemy się z Tobą, by omówić rekomendowane działania i wycenę usługi marketingowej dla Ciebie.